Excited

Så, de framtida planerna ser lite annorlunda ut. Jag och Josefine har efter många om och men bestämt oss för att flytta hem. Eller rättare sagt till Göteborg. Alternativet var att antingen skaffa ett nytt jobb trots att jag har det bästa teamet på Office och trivs så himla bra, så är det fortfarande något som saknas eller stanna kvar på Office och kämpa för en högre position. Faktum är dock att jag känt mig så otroligt kreaktiv det senaste och jag får inte riktigt ut det. Så istället känns Göteborg som ett bra alternativ. Helt underbar stad, sköna människor samt att det är som ett mindre London vilket inte gör saken värre. Vet att jag föralltid kommer älska London och allt vi gjort samt upplevt här, och kommer komma tillbaka hit någon dag. Lite äldre, lite mer erfarenheter. 

Livet har så otroligt mycket att ge. Jag vill ut och upptäcka världen och jag har på god väg börjat för London var ett av mina mål, och se vad bra det blev. Med en massa fickpengar och ett livligt sinne så är det bara att bege sig ut i världen och upptäcka. Har så otroligt mycket att se fram emot. Blir 20 om snart en månad, Göteborg, träffa ännu mer nytt folk, umgås med alla nära och kära, spara, leva, resa. 

Sen så gör det ont i lillhjärtat när jag inser att jag inte längre kommer träffa alla jag kommit så nära här, men jag vet att det inte tar slut här och de personer jag kommit nära inpå livet vet jag att jag kommer ha kontakt med och träffas så ofta det bara går. Allt går, ingenting är fan omöjlgt. Nu lever vi livet lite, allt kan hända och jag är otroligt nyfiken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0