Vet inte vad jag skulle gjort utan er

  
 
Åkte till min fina Gabriella igår efter jobbet för att umgås. Vi gick på en långpromenad strax innan midnatt och pratade om allt mellan himmel och jord. Och herregud vad mycket vi har gått igenom, jag och hon.
Tycker egentligen att det är helt otroligt att man fortfarande håller ihop med de som man har känt sedan man var barnsben. Och att man fortfarande är lika starka vänner. Bästa vänner. Som systrar
Jag är så glad för alla fina personer jag har i mitt liv. Alla ni som vart med mig sedan år tillbaka och även de jag lärt känna senare i livet, men som man samtidigt står så nära som om man känt dem hela livet de med. 
 
 
Jag älskar er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0