Big dreams

Så gott folk. På senare tid har jag jobbat, firat frida och haft fetaste kvällen, jobbat, festat igen, umgåts med nära o kära och återigen jobbat lite till. Det är i stort sätt så mina dagar och helger ser ut nu för tiden då jag febrilt försöker jobba ihop alla pengar till min och Josefines kommande flytt till.........barrraaaaammm....... LONDON! Jag vet! Det är helt sjukt och jag är så otroligt förväntansfull och taggad på att detta äntligen kommer att ske. En dröm som äntligen kommer att gå i uppfyllelse. Så i maj tar vi vårat pick o pack och sticker iväg, vilket även kommer göra att jag kommer börja blogga mer seriöst, med bättre bilder och lite roligare information osv. 

Förövrigt så har jag färgat året och fullkomligt älskar det. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0