Bättre helg

Mörrn. Vaknade med sol och blå himmel utanför idag, underbaaaart. Tanken var att jag skulle till gymmet innan jobbet, men min mage ville inte det samma, så jag får istället kolla runt på lite lägenheter. Har förövrigt beställt flygbiljetter och hostel till London nu, så den 4e maj bär de av.... Till vårat nya hem........ London. Haha a tjena, låter ju lagom osannoligt, men så är det. Waaaaaaaaah (!!!!!) 
 
Helgen då, på fredagen blev det alla <3 dag mat med Josefine. Lördag & söndag sen spenderades på Vann Spa med min kära mor, faster och kusiner. Mycket trevligt det där, händer alldeles för sällan. Hade hur som helst två jätte mysiga dagar med mat, bad, skratt, spa, massage och lite mer mat. Men frukostbuffén tog då fan priset, nått så jävuslkt gött. Så, bättre helg helt enkelt. 


 
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: emma

Längtar som en get ♥

2014-02-18 @ 15:22:33
URL: http://emmandlondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0