20årsfest, halsfluss, svett

Har ju inte berättat om vilken sjuhelsikes fest jag var på i lördags. Anna & Jasmine hade 20årsfest och jääääklarns vilket party det blev. Hade så otroligt roligt! Det ända negativa egentligen är väl bara hur jävuslskt sjuk jag blev efter. Tror äna jag fått liggsår snart så mycket jag har vart i min säng denna veckan. Har näst intill bott i den, och för er som känner mig vet ju hur otroligt dålig jag är på att städa mitt rum, kan ju tänka er hur det ser ut nu. Har skapat ett litet minikök på nattduksbordet mitt.
Denna vecka har även min säng fått smaka på riktig jäkla manssvett (misstolka ej), men jag tror aldrig i hela mitt snart nittonåriga liv att jag nånsin har svettats så här mycket. Jag har på riktigt känt en pöl under ryggen, ni vet som det blir när man solar solarium. Och när jag sedan lade mig på sidan, kände jag hur rikligt det rann nerför valkarna mina. Oherre. Men vafän, det får väl vara så när man är sjuk, ellleeeerrrrr.
 
Här kommer iaf lite bilder från lördagen o lite smått o götttttt!! 
 















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0