But we're still young

Nå så jävulskt passiv jag är här nu för tiden egentligen. Tycker ju faktiskt att det är rätt kul o skriva av sig litte ibland. Sååå! Varför inte dra några bilder o dela med mig lite av vad som hänt de senaste vaaa?!?! 

FÖRST OCH FRÄMST: 

Jag blev äntligen 18 år jävlar(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) HJIAHJIA
Firade med ett reeeeedigt gäng, närmare 45 pers, i Agnes lägenhet på 32 kvadratmeter. DERU! Gick sedan vidare till krogen, och ja, hela dagen vart så otroligt lyckad. Tack ännu en gång mina kära vänner! 

November och december måste vart de två roligaste månaderna i hele mitt liv. Blev 18, tog körkort, festade. Gjorde något varje helg och allt flöt på som bare den, och trots allt plugg slutade det i väldigt bra betyg! Satan i gatan vad roligt de vart! Tänkte på något annat än bara träning och vad tusan man ska äta för något, och levde helt enkelt livet om man får säga så! Saknart!!! 

Bjussar på litte bilder




































Och här ska det förstås komma en fortsättning .................. Det gör de inte, men de kömmer, nån gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0