Förändras, förändras aldrig. Behåll din röstlöshet, och stanna inte, såna som oss blir aldrig framme. Ta min hand och kom så går vi vidare.

Nu såhär när man inser att skolan faktiskt snart är över, och ett helt nytt liv kommer att startas. Alltså ärligt talat! ETT HELT NYTT LIV! Det är då man ser fram emot vad som kommer hända, men samtidigt som man är livrädd för vad som kommer ske. Jag menar, jag kommer aldrig längre gå i skolan på detta sättet jag gör nu och ha den tryggheten till att alltid komma tillbaka till något. Nu är det de gäller, livet! Jag är så otrooooligt taggad och varför inte starta detta liv med några fina vistelser till bland annat London, Summerburst och Hultsfred?! Och självklart studenten och balen! Dra maj baklänges vad taggad jag blev nu(!!!!)

Så...

Danmark 14/3
London 1/6
Balen 10/5
Studenten 5/6 
Summerburst 7/6
Hultsfred 13/6
Utomlandsresa med Bernhardssons 10/9

Sen till nästan de bästa av allt: USA i höst där jag ska jobba som au pair i ett år. Gabriella och jag har sökt in och vi kommer åka dit tillsammans och försöka komma så nära varandra vi kan, även Jonna ska troligtvis vara där så det kan ju äna inte bli bättre. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0