Vad håller du på med egentligen Sofia

Jag vet inte riktigt vart jag står just nu. Jag har precis haft världen bästa vecka i London med några utav med mina käraste vänner. Egentligen mår jag så bra just nu, men samtidigt är det hela tiden något som hejdar mig från att vara glad, och jag inte riktigt inte sätta fingret på vad det är. Jag mår bra. Så vad är egentligen problemet? Jag vill sluta skolan, men samtidigt vill jag komma tillbaka och göra om dessa åren som man vart med om, för de senaste tre åren har vart bland de bästa i mitt liv. Jag har lärt känna så otroligt mycket nytt folk, vänner för livet. Jag har förändrats, mognat och lärt känna mig själv på ett helt nytt sätt, men samtidigt vet jag inte vem jag är, eller vad jag vill. Saken kanske är den att jag vill göra för mycket. Ska man börja med USA? Eller ska man dra till London, eller kanske Australien. Saken är ju den att jag har hela livet på mig, men istället så stressar jag och vill göra allting nu, jag vill finna mig själv för just nu står jag i mitten av något som jag inte riktigt vet vart det leder. 
Kan inte någon bara säga vad jag ska göra, hur jag ska göra, hur jag ska vara och vart jag ska ta vägen. Snälla. 

Kommentarer
Postat av: alexandra johnsssooon

ååååh jag är PRECIS där du är! suuuuuuger hööört

2013-04-18 @ 21:16:38
URL: http://naama.looozaaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0