LONDON 2013 del 1

























 
 


Vet inte riktigt vart jag ska börja med denna resan. Har återigen haft en världsbra London-resa med mina favoriter. Det tog verkligen emot att åka hem, älskar verkligen staden mer och mer för varje gång jag är där.... Så har jag vart där två gånger........ MEN AJA vi hade det huuur gött som helst. Vi åt god mat, festade, fikade, åt frozen yoghurt, åt ännu mer mat, shoppade upp heeela vår besparing, höll på o tappa hakan när vi trodde vi såg Harry Styles (!!!!!), kollat på Big Ben & London eye, gått London Dungeon, träffat sjuka/otrevliga/konstiga/roliga människor, efterfestat med modeller (va ju äna bara tvungen), vart på marknad i Camden, vart på sjukaste köpcentrumet i hele världen, Westfield. Om man tycker Femmanhuset är stort vart detta ungefär 5 gånger större, tror vi va i ungefär 4 butiker under den tiden vi var där. Gaaalet!
Som sagt, vi har haft den så jävulskt bra. Vill bara tillbaka nu med det samma. Det är något med den staden alltså.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0