Hej på er

Vaknade imorse, och insåg att jag skulle missa bussen, vilket jag även gjorde. Ringde far min ihopp om att han inte åkt till uddevalla än, och jag hängde på. Väl framme i skolan inser jag till min stora fasa att vi inte har någon lärare utan har endast en snubbe som sitter och tar närvaro, PLUS att han kläcker ur sig att vi har håltimma nästa lektion med (DRIVER DU GUBBE????), och börjar där med inte förrän klockan halv 2. Oh herre min ge, vad är oddsen?

Nåväl, förutom att jag hade kunnat sova till tolv idag och haft det allmänt gött här hemma, hade jag faktiskt en mycket trevlig dag med mina kära vänner. Emma lämnade mig även precis, min bästaste Emma och nu blir det träning! 

////Talas







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0