Welcome home, son



Dagen i en enda bild så att säga. Bullar och mat, och chips då. Även en och annan choklad också men det räknas ju inte. Så med andra ord, jag kände äna att det var dags nu. Det var ju faktiskt en heeel vecka sedan jag smakade de salta spröda chipsen doppade i lite lite dip nu.

Nåväl, jag har skaffat blogg igen, bara så ni vet, börja inte hyperventilera eller skrika av glädje, ta nu djupa lugna andetag. Tredje gången gilt, visst är de väl ändå så man säger. Vi kör så får vi se hur mycket jag uppdaterar osv, man vet ju aldrig eftersom det är mycket som händer i livet just nu. Fyller snart arton och grejer...... Eller? Nerå endast 10 månader kvar.. Wiho! Ser fram emot alla dessa ensamma hemmakvällar i sommar medans alla mina vänner är ute o dansar sina lurviga. Men, kan iallefall glädja mig åt att när ni är i 30års krisen, då är jag bara 29. HA!

Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0