You're ducking and moving just to hide your bruises from all your enemies And I'm in the crossfire dodging bullets from your expectancies

Har trashat sönder ett par gamla jeans i hopp om att kunna använda dem oftare. Så här blev resultatet. Har alltså klippt av ca 10 centimeter. Kan la bli helt ok med mina svarta platådojjer till.

Våren är så hjärtligt välkommen så! Ser fram emot att äntligen kunna klä sig för att det faktiskt är roligt. Jag älskar kläder, och då menar jag inte att jag "älskar" kläder, utan jag verkligen älskar kläder. Är ni med på skillnaden?
Så, med andra ord: var beredda på de så kallade outfit bilderna som lär komma upp här på blogga. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0