Valentine's day

image description

Då var alltså alla hjärtans dag. Kärlekens dag, den så kallade idag-ska-vi-göra-det-bästa-av-vårt-förhållande dagen.
Jag har alltid vart lite anti i dessa dagar då jag känt dem som väldigt överskattade.

Jag menar med andra ord att alla hjärtans dag är dagen då allt ska vara så himla perfekt och dittan o datten. Spelar ingen roll hur skitigt förhållandet än är, för just idag, då jävlar ska vi leka Eva och Adam i sjunde himlen. Man ska göra sitt yttersta för att allting ska bli så perfekt som möjligt, endast för att det är alla hjärtans förbannade dag. 

Men bli inte arga nu! För jag glädjs åt alla som faktiskt har en hejdundrans underbar dag med sina kära. Det gör jag verkligen. Saken är den att jag kanske inte upplevt just det dära ännu, och det är där anledningen ligger varför jag tycker som jag gör. 

Å ANDRA SIDAN, så har jag faktiskt haft en sjuhelsikes bra dag men mina underbaraste vänner. Så, Sofia ge inte upp hoppet om alla hjärtans dag... än. Fick ju trots allt 6 olika godisaskar/påsar. Så, varför klaga? Synd dock att jag inte får äta godis förrän till helgen, jag gjorde i princip allt förutom att äta det... Misstolka mig inte nu, he he.
Jag menar med andra ord att alla hjärtans dag är dagen då allt ska vara så himla perfekt och dittan o datten. Spelar ingen roll hur skitigt förhållandet än är, för just idag, då jävlar ska vi leka Eva och Adam i sjunde himlen. Man ska göra sitt yttersta för att allting ska bli så perfekt som möjligt, endast för att det är alla hjärtans förbannade dag.Så, då var alltså alla hjärtans dag. Kärlekens dag, den så kallade livet-med-min-älskade-är-underbart dagen. Jag har alltid vart lite anti i dessa dagar då jag känt dem som väldigt överskattade.
Jag menar med andra ord att alla hjärtans dag är dagen då allt ska vara så himla perfekt och dittan o datten. Spelar ingen roll hur skitigt förhållandet än är, för just idag, då jävlar ska vi leka Eva och Adam i sjunde himlen. Man ska göra sitt yttersta för att allting ska bli så perfekt som möjligt, endast för att det är alla hjärtans förbannade dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0