Tonight We are young So let's set the world on fire We can burn brighter than the sun

Har härmed beställt ännu en resa utomlands denna sommar! Så, i maj blir det magaluf och i juni blir det Ayia Napa. Hur bra?

I övrigt så har min dag vart väldigt lugn. Har nu laddat ner lite filmer (olaglig som jag är) och langat fram chipspåsen och lite dip så min kväll i stort sätt gjord! På tal om nedladdning, Tankafetast har lagt ner, blev gör paff och gött förstörd när jag såg det. Ingen vänlig själ som har tips på någon annan bra sida?


I brist på annat bjur jag på lite inspiration till sommarn:





Kommentarer
Postat av: din bästaste bästevän till bästis

sidan har bara bytt namn till tankatjock hahaha, fulaste. eller jag hörde ngt om det iaf? prova!

2012-02-24 @ 09:30:48
URL: http://emmorsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0