Strö lite socker på mig som bara du kan






Mormor gjorde världens sötaste kladdkakehjärtan igår. Önskar jag kunde säga att dem var super goda, men jag håller mitt ord och trots att jag ringde Emma i hopp om att även hon skulle fuska, SÅ TOG JAG FAKTISKT INGET EMMA, TRO VAD DU VILL. Vi dalslänningar ljuger aaaldrig........ Eller? 


Idag blir det fika med några goa brudar för att smida lite planer och sådant. Och sedan, en sak till, redan onsdag idag? Vad händer med världen? Jag hinner inte med o tänka ens (menar inte att jag är trög.. tror jag.. eller något) MEN tiden går så jävulskt snabbt nu för tiden, vilket jag ioförsig älskar, då jag har så sjukt mycket att se fram emot!!!!!!!!!!!! Talas hejduu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0