Mörrn

Då vart det söndag igen! Jossan lämnade mig precis, så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli sju så drar vi ner till stan igen för att kolla på bio med Jonna och Emma. Trävligt!

Annars då? Jofan här är det helt ok, somnade som sagt med Jossan bredvid mig efter en tur nere i staden. Vi skulle nämligen till frideborg för att kolla på melodifestivalen, som så klart inte funkade när det väl skulle sätta igång. Sprang därför som små judar överallt och hit och dit för att kunna se på Simon och co. Ack o vre så hann vi i sista sekund. 

Men på tal om melodifestivalen. VAD I HELA FRIDEN HÄNDE MED SOLARIESNUBBEN PÅ 80 BAST OCH HANS BARNBARN SOM GICK TILL FINAL????? SKÖJJAR HAN ME MAJ??? Åååh jag blir så trött (kolla nedan):




Men anyway, grattis Simon och det unga blodet till en andrachansen plats! Det va ni gött värda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0