Goodbye Office

Då var sista dagen på Office gjord. Blandade känslor när jag gick därifrån, då man inte helt säkert vet när man kommer träffa alla igen. 

Efter jobbet gick jag o mina bästa kollegor Mae, Sergio och Ricardo ut för att dricka öl. Pratade och skrattade igenom hela kvällen. Bästa människorna. Kommer sakna dem så otroligt, men vet att vi kommer hålla kontakten och snart ses igen. 
Drog sedan hem för att träffa ytterligare en bättre människa, nämligen Nanny och gick till diverse pubar för o dansa. 

Igår sedan drog vi till Portobello market för att sedan möta upp frugan för ännu en bättre kväll. Alltså jävlar vad fina vänner jag har. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0