I'm not sure about you anymore Sweden

Såååå, jag är jävligt lost i dagsläget. Sedan jag kom hem från London har jag endast velat åka tillbaka. Kanske bör lugna mig lite o sluta stressa om att allt ska hända nu nu nu. Men jag vet inte längre. Allt var annourlunda där även fast det inte var bäst varenda dag så tar allt det där braiga över det där dåliga. Joss, vad gör vi här? Let's explore some shit. Lite så känner jag nu. Ge mig pengar så hade det mesta faktiskt löst sig, men tyvärr är livet inte så enkelt utan det kanske är bäst att börja kämpa lite för vad man vill ha och låta sig själv ta in vad som är nu, för i slutändan blir det ju faktiskt värt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0