Days like these


Det senaste har jag:



Hängt med Emma 



Och Josefine såklart 

 
Vi satt i en park en bra stund, smed planer, lättade på hjärtat, skrattade



Och skrattade lite till


Vi turistade runt lite och kände att "fan, vi bor faktiskt här nu"





Nästa dag träffade jag och Josefine på Alice en sväng i Hyde Park





Fina Alice



Bästa människan



Oså vart det jag


Hade det gör trevligt och pratade om allt mellan himmel och jord för ett par timmar. Sedan drog vi vidare till O'Neill's för ett par öl, vilket ledde till en annan bar, som senare ledde till en annan. Helt jäkla otroligt bra dag/kväll och något som var ännu bättre var att vi klickade så bra med Alice, känns som om jag kännt henne hur länge som helst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0