hej igen

Nemen se på fan att jag skriver här. Ska egentligen inte säga att jag funderar på o blogga lite smått igen, för jag kan i stort sätt nästan aldrig hålla det. Men man kan ju alltid ge ett försök? Den här gången är det då mycket som hänt sedan sist. Jag har bland annat skaffat mig jobb och därmed jobbat ihjäl mig i oktober/november för att jag sedan kunna dra till Thailand, vilket jag även gjorde. Spenderade över 3 veckor där med Rebecca, Gabriella och Emma som gjorde denna resa till något alldeles ut över det vanliga, vilket jag är evigt tacksam för. Jag kom hem, firade jul, för att sedan dra till London över nyår vilket även den var en utav de bästa resorna jag gjort. Min fina Agnes följde även med, vilket gjorde mig lite extra glad. Och så järngänget såklart. Vilka annars. 
Jag tänkte snabbt slänga ihop lite bilder, så det gör jag. (vilken tur att jag skriver allt jag tänker göra för annars hade ni ju inte märkt att jag lagt ut bilder, så håll käften sofia, hejdå)
 



 
Åk hit om ni inte vart i varken London eller Thailand. London kan ni hitta resa och hotell för 1000-lappen. Thailand är dock dyrare men ni kan leva otroligt billigt där nere. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0