Världens bästa människor

För någon vecka sedan kom mina vapendragare på besök. Vad jag i första taget inte visst om var att vi skulle få besök av både Rebecca OCH Gabriella! Jag skulle gå och möta upp Rebecca här i Shoreditch och efter att vi stått o kramats och fällt lyckotårar så kom även Gabriella springandes emot mig. Tror ni jag blev chockad eller? Världens bästa överrasking.  



Vi spenderade några timmar i parken dagen efter



Efter en stund klarade vi inte riktigt av värmen längre så vi drog oss ner mot Brick Lane och satte oss på en utav alla uteserveringar och pimplade öl och drinkar, satt och pratade samt lyssnade på live musik 



Efter en stund mötte vi upp Jossan som slutat jobbet och drog oss mot bästa restaurangen för att äta pizza. 



Min fina



Alltså dessa pizzor, jag överdriver inte det minsta när jag säger att de är bland de bästa jag ätit. 


Kvällen avslutades sedan med förfest i vår lya med alla våra flatmates o diverse människor från alla möjliga kontinenter, innan vi drog ut och gjorde London osäkert ännu en natt. 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0