Last day of the best weekend

Sista dagen Rebecca och Gabriella var här gick vi som alla andra söndagar på Brick Lane market, spenderade de sista pengarna på kläder och åt hamburgare. 



Dessa två <3
 


När ni åker till London rekommenderar jag verkligen Patty&Bun. Den godaste burgaren jag någonsin tryckt i mig. Och för mig som inte längre äter kött, var denna vegetariska såotroligtjävlagod



Pommesen som vi inte orkade äta upp gav vi sedan till en uteliggare på gatan. Det gör gott för lillhjärtat att göra goda hjärningar ibland, men när jag gav han pommesen och sa att han mer än gärna kunde ta dem, var nästan det enda svar jag fick tillbaka "do u got some change please?". NEJ TYVÄRR MEN JAG GAV DIG MAT, VARSÅGOD. 


Sista bilden på mina hjärtan innan de flög tillbaka till Sverige igen. Hade den bästa helgen med dem och jag älskar dem så obeskrivligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0