Studenten 2013


Saknar faktiskt att blogga ibland. Men varje gång jag klickar mig in här och skriver ett inlägg raderar jag det sedan. Kanske dags att sluta med det nu, jag har trots allt en del att visa, som studenten och sommaren, därför börjar vi här. Del 1. 



 



Lyckan denna dagen alltså. Omringad av världens bästa människor gjorde denna dagen till en utav, om inte den bästa dagen i mitt liv. Glad för att inte längre gå i skolan, men samtidigt rädd och ledsen för att inte ha tryggheten och vanan att träffa alla vänner i stort sätt varje dag som man gjort de senaste tre åren. Hursomhelst är jag glad för att jag fick avsluta denna perioden på allra bästa sätt och med er. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0