Get lucky

Så, nu var det ett tag sedan igen. Den bästa månaden jag någonsin vart med om har precis gått mot sitt slut, och verkligheten börjar ta fart igen. Jag lever fortfarande i en bubbla med glädje, sorg, ånger och förväntningar då jag inser att framtiden ligger precis framför mina fötter. Nu börjar livet. På riktigt. 
Juni månad finner jag i stort sätt inte ord för. Alla känslor som man någonsin kan ha spelades in i denna månaden. Jag har aldrig kännt sådan extrem lycka men samtidigt sådan ångerfullhet och ledsamhet under samma period. Studenten kommer alltid vara något jag kommer bära av mig, och jag är så otroligt glad att jag avslutade skolan med just de människor jag gjorde. Summerburst sedan och Kos samt allt däremellan är även det svårslaget. Så otroligt glad och beundrad av alla människor jag har runt om kring mig som har gjort allt detta oförglömligt och till de bästa minnena. Tyvärr kan detta inte fortsätta i all evighet, så det är dags att blicka framåt, se möjligheterna och skapa ett nytt, eget liv. Jag ser faktsikt fram emot det, att just ha den möjligheten att kunna göra vad jag vill, hur jag vill och att framförallt bli självständig och utforska allt det där jag alltid velat göra. Jag är redo.

Livet är allt bra fint. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0