kvällsfilosofi

Jag ska vara ärlig. I tisdags vaknade jag upp o kände mig lite såhär ena inte helt hundra ni vet, och ack vad glad jag blev (då jag ofta letar ursäkter till att inte gå till skolan nu för tiden, ni vet, "amen känner jag mig inte liiiiiite varm, har jag inte liiiite ont i huvudet?") så tänkte jag att ÄNTLIGEN kanske jag slipper skolan och får en litta snurr av feber. Detta blev även fallet. Men serru, efter att ha legat hemma nu i tre dagar, och fortfarande inte helt hundra, så börjar jag få lite smått psykiska anfall. Jag saknar nästan skolan nu, eller saknar va la o ta i, men ni fattar vinken.
Min kära mor satte sig bredvid mig en gång för länge länge sedan och sa "Sofia, en frisk människa har flera önskningar, men en sjuk.... han har bara en". So touching meaning.... 


Eller fan. Vem försöker jag lura?!?! AS gött o va sjuk ibland, ni vet, ligga i söffan, kolla serier, äta gött, känna sig som kingen, be päroen hämta både de ena o de andra, bli ompysslad ETC ETC living the dreeeammm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0