.

Kollade klart 4:e säsongen av How I met your mother idag, och har inte laddat hem den 5:e ännu..... Vet inte om jag känner mig tom eller om jag helt enkelt bara är rastlös, för detta är allt som cirkulerat i min hjärna idag. Hur jag det första när jag kommer hem ska sätta på ett litet avsnitt, dra några repliker med Barney, stötta Ted och skratta lite med Marshall.... .. . ...... .. ..... . ........... . . . ..... . ........ . .  ... ..... . ...... Eller så kanske jag helt enkelt ska sluta. Detta har helt enkelt gått över styr, trodde ALDRIG jag skulle fastna såpass mycket i en humorserie där allt känns så förbaskat överskattat och oseriöst. "Ska sluta på momangen, en blir ju som en fånge i sitt egna hem, kan ju inte lämna datorn för en sekund, ögera är ju fyrkantiga" var något jag kanske skulle sagt om jag var i mitt fulla bruk, men ne, är inte mentalt redo för ett avslut av denna serie ännu, så nu är 5:e säsongen äntligen nedladdad. Talas nästa vecka :')






Bjussar för övrigt på en av Rihannas bästa låtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0