Honestly what will become of me? don't like reality It's way too clear to me, but really life is daily, We are what we don't see, missed everything daydreaming

Tänkte skriva ner några drömmar:


Lägenhet i New York måste vara en utav de få saker jag helt enkelt måste uträtta i mitt liv. 

Tågluffa genom Europa med fina vänner. Träffa nya männsikor och uppleva nya, oförglömliga saker och framförallt minnen. 
 
Resa ensam. Finna mig själv och se saker och ting på ett annat sätt där man upplever och skapar minnen på egen hand. 
 
sca-rs:

Smoking outside my window :)
 sca-rs:

Smoking outside my window :)

Träffa den den där killen som man ska dela allt med. 
 
Backpacka i Australien, arbeta som voluntär i Afrika & båtluffa kring de Grekiska öarna.
 
Bo ett tag i London, då jag blev helt förälskad i det då jag var där för första gången i Oktober med finaste vännerna. 



 





Åka till Italien 
och dricka vin och föräta sig på pasta.

Jobba med mode, skapa något eget och göra något jag brinner för

Se alla mina favoritband med betydelsefulla och smått berusade vänner. 









Bara dra iväg till något annat land helt oförberätt, och stanna på obestämd tid

Åka på roadtrip i en gammal cabbe, ta in på olika motell och aldrig veta vad morgondagen väntar

Dricka öl med helt främmande männsikor och göra något man aldrig nånsin har gjort innan
 
Sitta på en balkong i ett annat land och se på soluppgången med någon man älskar


Sjunga inför tusentals människor 
 
Slutligen vill jag egentligen bara vara lycklig, som vilken annan människa som helst. Uppleva allt som på något sätt går att uppleva. Vara spontan och skapa otroligt fina minnen med människor man trivs med, för att sedan skapa fler liv med någon man älskar. 

peacelovemusic2896:

I saw this and my heart dropped…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0