En midsommarnattsdröm

Tar tillfället i akt och skriver av mig lite här på bloggen, som för övrigt kanske inte är den mest aktiva i världen. Men som en icke trogen bloggerska kommer jag inte be om ursäkt och dra en lång rövarhistoria till varför jag inte bloggat. Bloggen är inte prio ett helt enkelt.  

Men, jag har några roliga saker jag vart med om det senaste som jag tänkt jag ska dela med mig av.

Jonnas 18 års fest nummer 2. Här i Dalsland räcker det inte med bara en 18 års fest, utan vi kör på två. Denna gången vart det dock en överraskning, som blev mer än lyckad. Min fina Jonnis. 


Det bjöds på drinkar 



Världens godaste tårta



Och självklart vart det massa allsång, lekar och annat roligt som kvällen hade att erbjuda. Otroligt lyckat! 





Sen vart det Dags födelsedag, och självklart skulle även han firas. Detta gjorde vi ute på skeppsviken med grillat (hamburgaren vart den bästa jag nånsin ätit), underbart folk, irländsk julafton, öl och allsång i solnedgången. Bästa dagen på riktigt länge!









Sist men absolut inte minst. Igår firade världens bästa Agnes som blir 18 år idag. Grattis ännu en gång! Det bjöds på fetaste maten, skönt och nytt folk, massa skratt, en krogenrunda och dans. Helt enkelt allt en kväll kan erbjuda! Även denna kvällen blev otroligt lyckad och jag tackar ännu en gång alla underbara människor jag har runt omkring mig. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0