Lion's roar

Godkväll! Underbart väder idag, igen. Känns förövrigt som om jag endast skriver om väder.... mat & träning. Men va tusan, så livet rullar för tillfället. 
Nåja, idag har jag vrickat foten två gånger pga mina jäkla platådojjer, första gången skrek jag som en stucken gris och fick allas blickar på mig. Andra gången vart det lite mer diskret, förutom att det lät då det knäckte till (överdriver inte alls.... nästan). Tack min fina Agnes för att du vart som ett stöd jag kan luta mig mot till idag, och förlåt om du skämts över mig när jag använt dig som käpp och sett ut som en gamling på 80 bast.
Och just det, Agnes har slutat snusa, och hon har ingen snus-andedräckt/snus-morgon-andedräckt. Vi kunde tillomed sitta och kela idag utan att jag skulle behöva hålla andan :'). 

Så, sammanfattningsvis tycker jag om dig Agnes, min lilla Agneta. Godnatt.








Kommentarer
Postat av: agneta

det är bara kul att få assistera då och då, gör gärna om det! tycker om dig väldigt mycket! cool, klatchig och intressant blogg har du också! puss

2012-03-21 @ 22:03:20
URL: http://tildaochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0