S ö n d a g

Trotsar min kan-inte-plugga-period och tar trots allt upp min 1 kg tunga historia bok, och det tar emot kan jag säga.
Har för övrigt haft en riktigt go helg. Stack till Dag igår efter bion och kollade in hans nya lya, drog senare hem till Jonna och somnade som ett litet oskyldigt barn. Gick även upp med tuppen för att träna. Beach 2012 börjar ju trots allt närma sig, så jag går runt med jämna mellanrum och spänner magen i hopp om att få fram de där förbannade sexpacket... Än så länge är det iaf en, en hyfsat stor..... Och mjuk...... Och valkig...

Nä, nu får jag äna ge maj.
Eller?!?!?!?!?
Nae
Kolla vad jag baka igår. Inte så illa pinkat vaaaao? Kan se enkelt ut... MEN ack o vre vad jag kämpade, speciellt med choklad/neger/kalla-vad-du-vill bollarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0