Morgonstund har ord i mun

Får la säga mörrn! Fortfarande lite förvirrad som nybliven bloggare. Sitter just nu i sängen helt nytömd på långtarmen och allmänt ofräsh för att vara helt ärlig, MEN what to do what to do?

Annars då? Lever ni? Hade ni alla festprissar en roligt kväll igår? Hur känns det att vara sådär gött bakis o bara lassa i sig massa Mc Donalds käk? Jag kan med glädje säga att jag inte är en av dessa snubbar/snubbinor. Min kväll var allmänt go faktiskt. Somnade så sött i min säng vid 4 slaget någon gång (tufft va?) och vaknade av att kudden var helt blöt av dreggel, och att ni vet när det har torkat på kinden sådär stelt och mysigt. Lite som mjölkmushe.

Okej, jag ska sluta. Fick mig iaf en go frulle förut. Här sätter vi punkt (.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0